ویتامین سفر

ویتامین سفر

ویتامین سفر

ویتامین سفر

  • ۰
  • ۰

سفر خانوادگی
به جرئت می توان گفت یکی از معمول ترین و خاطره انگیزترین انواع سفر، مسافرت خانوادگی است. سفر خانوادگی نکات مثبت بسیاری دارد که می توان به برخی از آنها اشاره کرد:

به وجود آمدن جمعی خودمانی و جوی مثبت **

** کاهش هزینه های سفر

** ایجاد همبستگی بیشتر بین اعضای خانواده

البته محدودیت هایی نیز به همراه دارد که ممکن است باب میل هر سلیقه ای نباشد.

با ویزای کانادا به چه کشورهایی می‌توان سفر کرد؟ | گروه آریا

سفر خانوادگی خاطره انگیز

 

از جمله محدودیت های سفر خانوادگی می توان به سلیقه ها و علایق مختلف اشاره کرد، همین امر می تواند تفریحات و آزادی عمل شما را محدودتر کند. در چنین مواقعی افراد حاضر در سفر باید خود را با یکدیگر تطبیق بدهند تا از بروز مشکلات و سوء تفاهمات جلوگیری شود.

 در سفر خانوادگی، به ویژه اگر تعداد افراد حاضر در سفر زیاد تر از حد معمول باشد، تغییراتی در رزرو اقامتگاه رخ می دهد. گاهی اعضای خانواده از رزرو هتل های لوکس صرف نظر می کنند و به اقامتگاهی به صرفه تر روی می آورند.

 

 

سفر تنهایی
سپری کردن وقت با خود و تجربه احساس تنهایی و استقلال از جمله احساسات مثبتی است که هر انسانی باید آن را تجربه کند. سفر کردن به شکل انفرادی و تنهایی، گامی است به سوی رشد و تعالی شخصی و درک بیشتر خویش و محیطی که در آن زندگی می کنیم.  

 

  • ۰۰/۰۸/۱۶
  • بازار اصفهان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی