ویتامین سفر

ویتامین سفر

ویتامین سفر

ویتامین سفر

  • ۰
  • ۰

یکی از مزیت های سفر کردن در اختیار انسان قرار می دهد آموزش زندگی در لحظه حال است. سفر مدت زمان کوتاهی دارد و همین مدت زمان کوتاه شما را مجبور خواهد کرد که از تمام لحظات سفر به خوبی استفاده کرده و همه چیز را با جان و دل احساس کنید. در سفر، همه چیز لذت بخش و دوست داشتنی است.

سفر در طبیعتاگر در شهر خودتان باشید ممکن است وارد شدن در مکان هایی که شلوغی و ازدحام زیادی در آن موج می زند، برایتان آزار دهنده باشد، اما این مساله در سفر، به هیچ عنوان ناراحت تان نمی کند. هیچ سختی در سفر برای شما سخت نیست، همه چیز در نهایت شیرینی است و این یکی از معجزاتی که مسافرت با خود به همراه دارد.

برخی می گویند که سفر کردن مانند عاشق شدن است؛ در حس و ارتباطی که بین دو انسان به وجود می آید همیشه وقایع تلخ نیز شیرین به نظر می آیند؛ درست مانند سفر رفتن. وقتی شما به یک مکان جدید وارد می شوید، اگر حس خوبی نسبت به شهر و یا کشوری که به آن سفر کرده اید پیدا کنید، هیچ اتفاق ناخوشایندی نمی تواند خاطر شما را مکدر کند؛ چون می دانید این سفر به زودی تمام خواهد شد، بنابراین سعی می کنید به تمام حوادثی که برایتان پیش می آید با نگاهی مثبت نظر کنید و این دقیقا همان زندگی در حوضچه اکنون است.

  • با فرهنگ های مختلف آشنا می شوید 

یکی از مزیت های سفر کردن، آشنایی با فرهنگ های مختلف است. آشنایی با مردمانی که فکر، فرهنگ، عقیده و نژادی متفاوت از فکر و نژاد شما دارند می تواند درس های زیادی را به شما آموزش دهد.

  • ۰۰/۰۸/۱۶
  • بازار اصفهان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی